Heb je een klacht?
 

Heb je een klacht?

Wij doen ons best, maar het kan zijn dat je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. Omdat het ons streven is om daar waar klachten zijn, te komen tot een voor alle partijen aanvaardbare oplossing, is het van belang dat je op de hoogte bent van onze klachtenprocedure.

Laat het ons weten

Allereerst verzoeken wij je - indien je niet tevreden bent - ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren. Je kunt dit in eerste instantie telefonisch doen (telefoonnummer 023 - 525 0311) . Mocht er geen aanvaardbare oplossing geboden worden, dan verzoeken wij je ons schriftelijk (ter attentie van de directie) op de hoogte te stellen van je klacht. Na ontvangst van de klacht krijg je binnen 5 werkdagen een reactie met eventueel een voorgestelde procedure om tot een vergelijk te komen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Daarnaast is ons kantoor aangesloten bij de stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) onder nr. 300.010723. Wanneer wij gezamenlijk niet tot een oplossing kunnen komen, dan kun je hier je klacht voorleggen.

De adresgegevens van het KIFID zijn:

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 070-3338999
Fax: 070-3338990
E-mailadres: info@klachteninstituut.nl
Info: www.klachteninstituut.nl

Ons kantoor heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor eventuele schade welke zou kunnen ontstaan door gemaakte fouten.

Klantenservice

Schade melden, gegevens wijzigen of formulieren downloaden?